niedziela, 25 listopada 2012

Ciekawy blog

Zalogowała się u nas Florentyna- osoba, która robi przepiękne rzeczy z kwiatami i nie tylko więc koniecznie musicie do niej zajrzeć- mistrzostwo świata!!! http://florentyna-groszkiire.blogspot.com/ Nie mam pozwoleństwa na publikowanie fotek choć strasznie mnie kusi:)
Hurrrra dostała na piśmie, że mogę się poszarogęsić:) zapraszam i polecam wykonanie




Czyż to wszystko nie jest śliczne:) !!!

Ja natomiast wrzucam swój kosz kwiatków zrobiony dla siostrzenicy:)


2 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Kochana, wielkie dzięki za przemiłe słowa i reklamę mojego bloga;-)
    Pozwoleństwo na publikowanie fotek jest jak najbardziej,proszę się częstować do woli;-)
    Buziaki ślę i dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Ps.Myślę, że siostrzenica była zadowolona z kosza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny ten fioletowy stroik,a ponieważ jestem nowa zapraszam na mojego bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń